در اوایل دهه 0891 شرکت Bosch شبکه کنترل کننده خود را توسعه داد و آن را در مجمع مهندسین خودرو با نام : Automotive Serial Controller Area Network معرفی کرد . بطوریکه اجزا کنترلی مثلا” یک ماشین ) چراغهاي خطر , کیسه هوا , چراغها , شیشه برقی و قفلهاي درب( همگی به یک کانال ارتباطی مشترك متصل می شوند. ...
برند یا نام تجاری پاورپونت یکی از با ارزشترین داراییهای هر شرکت نام و نشان تجاری آن شرکت میباشد. ارزش ویژه برند هر ساله توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف اندازهگیری میشود، اما در این میان این ارزش گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکتها ...
مقدمه بودجهبهعنوانیکیازمهمترینابزاربرنامههاي اجراییاستکهاهدافکمیوکیفی،سیاستهاو خطمشیهاياساسیبرنامهراپیگرفتهوشرایط اجرايآنراتعیینومحقق میسازد. همچنینبودجه آیینهتمامنمايبرنامههاوفعالیتهايدولتاستو نقشبسیارمهموحیاتیدرتوسعهاقتصادملیایفا ...
علم بیومتریک هوشمند وتشریح سیستم های قدرت گرفته از علم بیومتریک هوشمند ا ىی ثب ا ١ بٖٟ ث اَی ث بَ، ١یب ث ٦ سٚویٜ ى ٣ زٕ ا ىٙٞ ٠ ىاٙش ٦ إ ز ٣ ٧ زٖ، ٙ اٌ اٝ ٥ُ ٣َ قٕی ى ٣ سٚویٜ ٤٧ یز ث اَی ٣ی اٝ یَ كیبسی ث ٤ى ٥ ٝ بْ ١ی ٥ِ بٕ یُ یٕ شٖٞ ٨بی ٙ ٢ب بٕیی یب سٚویٜ ٤٧ یز ٙي ٥ إ ز( "ای ٠ ٣ ػ ٨بٟ ...
كليات بازاريابي بينالمللي محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي محيط سياسي و قانوني در بازاريابي بينالمللي تحقيقات بازاريابي بينالمللي استراتژيهاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بينالمللي سياست هاي توليد در بازاريابي بين ...
در دنیای امروز آنچه که مدیران سازمان ها و موسسات خدماتی را در عرصه رقابت متمایز و پیروز می گرداند،فرایند تدوین برنامه ریزی استراتژیک موثر می باشد.در اقتصاد امروز ایران با وجود بانک های متعدد و رقابت پیچیده آنها مدیریت این موسسات مستلزم برخورداری مدیران از مهارت های مناسب ...
ساخت عایق های مقاوم در برابر پيرشدگی ...
بى شك، رشد روزافزون اينترنت فوايد و اهميت غير قابل انكارى دارد، چندان كه در دوران حاضر، نقش محورى اينترنت چنان اساسى است كه بدون آن امكان برنامه ريزى، توسعه و بهرهورى در زمينههايى چون: فرهنگى، اجتماعى، اقتصادى و علمى در جهان آينده امكانپذير نخواهد بود. با وجود اين، ...
مٔس ٝٔ ٚرٛز ٤ه رب قٔٝ ؾب اظ ؾ٘ط ثٟساقت ضٚا ،ٖ ٚاثؿتٝ ثٝ ؾلا تٔ ارعا وٛچىتط آ رب قٔٝ بٔ ٙ٘س زٔب ٔ، طٌٟٚٞب ٚ ذب ٛ٘ازٜ ٞب ٢ ٛٔرٛز زض آ رب قٔٝ اؾت ٚرٛز ذب ٛ٘ازٜ ٞب ٢ ؾب ٚزاضا ٢ ؾلا تٔ ضٚا ٣تٛا س٘ تبح ٥ط ثؿعا ٣٤ زض ؾلا تٔ ضٚا ٣٘ ٛٔرٛز ٚ ا ٤زبز ثٟساقت ضٚا ٣٘ زض آ رب قٔٝ زاقتٝ ثبقس، ظ ٤طا ...
تجارت الکتروینیکی در اینترنت پاورپونت ...