در دنیای امروز آنچه که مدیران سازمان ها و موسسات خدماتی را در عرصه رقابت متمایز و پیروز می گرداند،فرایند تدوین برنامه ریزی استراتژیک موثر می باشد.در اقتصاد امروز ایران با وجود بانک های متعدد و رقابت پیچیده آنها مدیریت این موسسات مستلزم برخورداری مدیران از مهارت های مناسب استراتژیک جهت تعامل صحیح با محیط داخلی و خارجی سازمان می باشد که این مهم نیز نیازمند شناخت مدیران از استراتژیک SWOT یعنی قوت ها،ضعف ها،فرصت ها و تهدیدات می باشد.هدف این مقاله پس از بررسی مدل SWOT جهت الویت بندی عوامل کلیدی داخلی و خارجی استراتژیک استفاده از مدل کمی QSPM می باشد تا عملکرد مدیران 6 شعبه بانک شهرشهر قزوین را مورد ارزیابی قرار دهد.این مقاله از لحاظ هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش تطبیقی می باشد تا پس از محرز شدن نقاط تشابه و تمایز مناسب ترین راهکار استراتژیک جهت برتری در عرصه بانکداری در سنوات آینده جهت این بانک تدوین و تنظیم شود
مبلغ واقعی 3,000 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 2,700 تومان
برچسب های مهم